Ervaringen

Herinneringen die blijven

Bij De Drieshoeve draait het niet alleen om verblijven, maar om beleven. Gasten komen hier tot rust, vinden opnieuw verbinding en nemen mooie herinneringen mee naar huis. Lees hoe anderen hun verblijf hebben ervaren en wat deze plek voor hen betekend heeft.

Wij hebben een fantastisch weekend gehad! Zo een leuk & uniek concept, logeren met zicht op de koeien. De jongens werden dan ook nog is overal bij betrokken om te helpen, alles kon gewoon. De speelhoek en de tractors zorgden dan weer voor uren speelplezier!

We konden genieten van een heerlijk ontbijt, met lekkere verse melk & voor de kindjes was het een extra leuke verrassing ☺️! Het huisje was prima in orde en jullie waren zo gastvrij. Heel mooi om te zien hoe jullie dit allemaal doen!!

Ps. De koeiengekte is nu nog meer aanwezig dan ervoor & het t-shirtje is dan ook de nieuwe favoriet 😉

An Lievens

In 1 woord: fantastisch !

Zowel als de kids hebben genoten van een geweldig weekend op de boerderij! Het huisje perfect in orde, alles wat je nodig hebt is aanwezig! In en rond de boerderij ook veel spelmateriaal aanwezig!
Een jacuzzi in de tuin, een mooi extraatje om van te genieten!

Maar het allerbelangrijkste: boer Paul, boerin Katleen en al hun diertjes ! Onze kids mochten bij alles helpen, geen enkele vraag was teveel, ze maakten echt deel uit van het leven op de boerderij. Koeien melken, kalfjes eten geven, geitjes en varkens aaien en eten geven, mee de stallen proper maken, mee op de tractor, … Het was gewoon af ! Een dikke 10 op 10 voor Katleen en Paul die hier heel veel tijd insteken ! Echt dikke dikke merci om er voor onze kids een fantastische beleving van te maken!
Wij komen zeker terug !

Lies Heylen

We hebben een fantastische verblijf gehad! De kinderen hebben zich uitgeleefd, we hebben mogen ervaren hoe het is om “boer” te zijn en kregen tijdens ons verblijf een blik achter de schermen. De accommodatie is heel kind- en gezinsgericht: bestek, stoel, bedrand, spelletjes, etc. Ook buiten was de jacuzzi een groot succes.
Tot slot genoten wij van het lekkere ontbijt. En de eigen melk smaakte lekker!
Wij komen zeker nog eens terug.

Els Doclo